Focus HR • Joburi & Formari
Assistent administrativ
Veo Worldwide Services recrutează assistent administrativ (limbă franceză)
Experiența ta e binevenită însă nu e obligatorie.
Alătură-te echipei noastre energice si prietenoase !
Căutăm, pentru Chișinău, o persoană ambițioasă și conștiincioasă pe care vom fi bucuroși să o ghidăm de la zero.
Activitățile principale:
In calitate de asistent administrativ vei fi punctul central al proiectului și vei colabora strâns cu clientul francez pentru a asigura buna funcționare a activităților zilnice.
Responsabilitățile tale vor include gestionarea corespondenței, interacțiunea directă cu nativii francezi, organizarea documentelor și asigurarea unui flux eficient de informații în cadrul proiectului.
Cerințe:
- Persoană responsabilă, organizată și orientată spre rezultat;
- Abilități administrative (MS Office - word, excel, etc);
- Nivel de franceză B2;
- Disponibilitate pentru deplasări.
Beneficii:
🍕 Tichete de masă;
🏢 Birouri moderne și spații de lucru creative;
✈️ Posibilitatea de a călători în interes de serviciu;
🏡 Posibilitatea de a lucra la distanță (zile de home office);
🎓 Training si acompaniere in perioada de integrare;
💪 Acces la săli de sport;
🏥 Asigurare medicală;
🚗 Tickete de transport/taxi;
🏆 Politici clare de avansare și creștere profesională;
🌎 Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 8 țări;
🎓 Perfectionare continuă;
🎂 Zile libere suplimentare pentru aniversări;
🎉 Competiții interne, animatii RH și premii pentru angajați;
Vă rugăm să expediaţi CV-ul pe e-mail: : iopopescu(@)veoworldwide.ro